جذابيت - چگونه باكلاس باشيم؟

۹ بازديد

جذابيت و باكلاس بودن يك مسئله رفتاري است. هيچ كس نمي‌تواند ميزان بهره خود از زيبايي را تعيين كند و همچنين خيلي از ثروتمندان هم هستند كه به هيچ وجه لباس و تيپ زيبايي ندارند، بنابراين فقط سليقه، ادب و شخصيت است كه مي‌تواند يك فرد را باكلاس و داراي جذابيت جلوه دهد و يا برعكس!

چگونه با كلاس باشيم؟‌

 

در اين مطالب مي‌توانيد بهترين و ساده‌ترين نكات درباره بالا بردن سطح فرهنگ و برخورد اجتماعي و همچنين معيارهاي جذابيت شخصي در لباس پوشيدن، صحبت كردن و مسايل وسيع‌تري را كه هم مربوط به زنان مي‌شود و هم مربوط به مردان، بياموزيد و به كار ببريد. هر نكته را به خوبي به ذهنتان بسپريد و هر روز سعي كنيد روي تعدادي از آن‌ها تمركز كنيد تا كم‌كم به يك عادت هميشگي و جزء شخصيتتان تبديل شود و شخصي با كلاس و جذاب باشيد.

 

نكاتي براي باكلاس و جذاب بودن

 

9. در آسانسور چطور باكلاس و جذاب باشيم؟

شما عجله داريد و اين قابل فهم است، اما اينكه ديگران را مورد اذيت قرار دهيد و به آن‌ها فشار بياوريد، اصلا قابل فهم نيست! اگر عجله داريد سعي كنيد در نزديكي در آسانسور بايستيد و به جاي هل دادن ديگران، نظم و ترتيب را رعايت كنيد تا در نظر ديگران باكلاس و جذاب باشيد.

 

باكلاس باشيم

 

10. باكلاس ها كيف دستي‌شان را كجا مي‌گذارند؟

آيا افراد باكلاس با داشتن يك كيف گران قيمت و شيك از يك برند معروف، باز هم حاضر هستند آن را درست وسط ميز و درمقابل چشم ديگران قرار دهند؟ خير باكلاس ها اين كار را نمي‌كنند چون شخصيتشان اجازه نمي‌دهد كه با يك كيف مورد بررسي قرار بگيرند.

هميشه كيفتان را در كنار صندلي يا زير ميز قرار دهيد!

 

رفتار باكلاس

 

11. پيژامه براي وقت خواب است!

خيلي از مردان و زنان فكر مي‌كنند كه مي‌توانند در خانه پيژامه بپوشند و اشكالي هم ندارد كه افراد خانواده و يا حتي دوستان و مهمان‌ها آن‌ها را با اين لباس ببينند، چون در خانه هستند، خير! اين طور نبايد فكر كنيد. پيژامه يك لباس راحتي، مخصوص خواب و بدون جذابيت است كه اصلا هم باكلاس نيست و نبايد آن را در موقع نهار و شام خوردن و بودن در كنار دوستانتان انتخاب كنيد.

 

جذاب و باكلاس باشيم

 

12. به حريم خصوصي كودكان احترام بگذاريد.

كودك شما همان چيزي را مي‌آموزد كه در رفتار شما مي‌بيند و نه در گفته‌هايتان! پس هنگام ورود به حريم شخصي آن‌ها، مانند يك فرد با كلاس و جذاب، در بزنيد و اجازه بخواهيد. اگر قصد كنترل كردن رفتارهاي آن‌ها را داريد، بايد بگوييم كه اين راهش نيست.

 

جذابيت در رفتار

 

13. در سينما چطور باكلاس باشيم؟

همه افراد براي فيلم ديدن به سينما مي‌آيند حتي خود شما، پس فقط فيلم ببينيد و از صحبت كردن با نفر كناري يا تلفن بپرهيزيد، چون حتما با تذكر ديگران مواجه خواهيد شد كه اين اصلا براي باكلاس بودنتان خوب نيست!

 

اصول باكلاس بودن

 

14. چگونه مثل باكلاس‌ها به مهماني برويم؟

مهم‌ترين چيزي كه بايد در مهماني رفتن به آن توجه كنيد، لباس و سر و وضعتان نيست، اين است كه با اطلاع قبلي به منزل كسي برويد. هيچ كس هميشه در بهترين وضعيت خود قرار ندارد و ممكن است مشكلات و گرفتاري‌هايي داشته باشند و يا اصلا بخواهند براي كاري به جايي بروند. پس مثل يك فرد باكلاس چند ساعت قبل از رفتنتان به ديدار آن‌ها، با ايشان تماس بگيريد و از آن‌ها وقت ملاقات بخواهيد تا كاملا هم باكلاس و جذاب جلوه كنيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.