راهنماي كامل خريد مايكروفر + تصاوير

۱۶ بازديد

راهنماي كامل خريد مايكروفر

 

در خريد يك مايكروفر خوب و مناسب به نكات ويژه زير توجه نماييد.

 

مايكروفر به عنوان يك وسيله آشپزخانه مدت زيادي نيست كه در دسترس عموم براي خريد قرار دارد. در واقع اختراع مايكروفرها يك اتفاق تصادفي بود.

 

دكتر اسپنسر كه در زمان جنگ جهاني دوم مشغول به توليد و ساخت اسلحه‌اي مغناطيسي موسوم به مگنترون بود. يك روز در مقابل اين دستگاه ايستاده بود و متوجه شد كه قطعه شكلاتي كه در جيبش قرار دارد آب شده است.

 

اسپنسر با تعجب همين كار را با يك دانه ذرت انجام داد و نتيجه كار اختراع مايكروفر شد.

 

مايكروفرهاي اوليه هزاران دلار قيمت داشته و ابعاد آن‌ها در حد يك يخچال فريزر بزرگ بود. اما از آن زمان تا كنون شرايط بسيار فرق كرده و مايكروفرها در انواع و اقسام مدل‌ها عرضه مي‌شوند.

 

با اين حال يك چيز در مورد آن‌ها ثابت مانده و آن هم كاركردشان يعني گرم كردن سريع و مؤثر مواد غذايي.

 

دست آخر به بحث انتخاب و خريد مي‌رسيم. چه نوع مايكروفري مناسب شما است؟

 

براي خريد فاكتورهاي زير را در نظر داشته باشيد .

 

مكان، مكان، مكان
انتخاب محل قرارگيري مايكروفر اولين و مهم‌ترين فاكتوري است كه بايد در هنگام خريد در نظر بگيريد. در نظر گرفتن همين فاكتور مكان تأثير مستقيم بر عوامل ديگر مانند قيمت، اندازه و راحتي نصب دارد. در اين مورد سه انتخاب وجود دارد.

 

مدل‌هاي روي پيشخوان
اين مدل‌ها متداول‌ترين و در برخي موارد محبوب‌ترين مدل‌هاي مايكروفر هستند. معمولاً قيمت آن‌ها از انواع ديگر كمتر بوده و نصب و راه اندازي آن‌ها نيز از مدل‌هاي ديگر راحت تر است. تنها كافي است تا يك جاي مناسب بر روي پيشخوان آشپزخانه خود تعيين كرده و مايكروفر را بر رويان قرار دهيد. سيم برق را به پريز متصل كرده و از دستگاه استفاده كنيد.

 

تنها عيب اين مدل‌ها فضايي كه اشغال مي‌كنند است. اگر آشپزخانه كوچكي داريد و فضاي روي پيشخوان شما محدود است بايد اندازه اي كوچك اين مدل را انتخاب كرده و يا به سراغ مدل‌هاي ديگر برويد.

 

ارزان‌ترين مدل‌ها محسوب شده اما فضاي داخلي آن نسبت به ديگر مدل‌ها كمتر است.

 

راهنماي كامل خريد مايكروفر + تصاوير

مدل بالاي پيشخوان
يكي ديگر از انواع مدل‌هاي محبوب مايكروفرها مدل‌هاي روي پيشخوان هستند. و فضاي روي پيشخوان را اشغال نمي‌كنند. مدل‌هاي بالاي پيشخوان به نوعي توكار محسوب شده و بخشي از فضاي بالاي پيشخوان را به خود اختصاص مي‌دهند. برخي از مدل‌هاي اين نوع مايكروفر در قسمت پايين خود داراي هود هم هستند و چندكاره محسوب مي‌شوند.

بازه قيمت اين نوع مايكروفرها نيز مناسب بوده و خريداران مي‌توانند انتخاب‌هاي متنوعي داشته باشند.

 

راهنماي كامل خريد مايكروفر + تصاوير

مدل هاي توكار
مدل‌هاي توكار پيشرفته‌ترين و به نوعي جديدترين مدل‌هاي مايكرفرها هستند. محل قرار گيري انها در داخل كابينت‌ها و به‌اصطلاح توكار بوده و در انواع نسخه‌هاي كشويي و غير كشويي موجود است.

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/the-complete-guide-to-buy-microwave-images.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.