آرشیو تیر ماه 1400

معرفي لوازم آرايشي

ژل لوبريكانت جهت مرطوب شدن واژن استفاده مي‌گردد

۱۳ بازديد

ژل روان كننده چيست؟بسياري از افراد از خشكي واژن رنج مي برند ، به همين دليل روابط دردناكي دارند و نمي توانند از رابطه خود لذت ببرند. به همين دليل ، آنها مي توانند از ژل روان كننده استفاده كنند. روان كننده مصنوعي واژن مي تواند به شما كمك كند هنگام رابطه جنسي هيجان زده شويد و بيشتر لذت ببريد. همچنين باعث نرم شدن پوست واژن و كاهش اصطكاك در حين رابطه جنسي مي شود كه براي ارگاسم موثر است.

طرز استفاده از ژل لوبريكانت چه كسي از ژل روان كننده استفاده مي كند؟چه ترشحات طبيعي واژن داشته باشيد و چه نداشته باشيد ، مي توانيد از ژل روان كننده استفاده كنيد. اگر فردي از خشكي واژن رنج ببرد ، مي تواند از اين ژل استفاده كند. استفاده از ژل روان كننده مي تواند از سوزش ، نفخ ، خارش و ناراحتي هاي ديگر قبل از مقاربت جلوگيري كند. براي اطلاعات بيشتر كليك كنيد تا ميزان ميل جنسي زنان را افزايش دهيد.

خشكي واژن مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد كه برخي از آنها به شرح زير است:بدون تحريك جنسياز مواد شيميايي مانند صابون ، مواد شيميايي استخر يا داروهايي مانند سرماخوردگي استفاده كنيداستفاده از تامپونهيستركتومي به دليل كاهش استروژن_ شيمي درماني_ يائسگي

چه كسي خشكي واژن دارد؟كساني كه آب كافي نمي نوشندافرادي كه از داروهاي ضد بارداري هورموني استفاده مي كنندافرادي كه سيگار مي كشندمادران شيردهزنان يائسهافرادي كه تحت شيمي درماني هستند.

انواع ژل هاي روان كننده بر اساس مواد تشكيل دهندهانواع مختلف ژل هاي روان كننده بر اساس مواد زير ساخته مي شوند:
اباز اين ژل مي توان در حين مقاربت استفاده كرد و روش هاي پيشگيري از بارداري مانند استفاده از كاندوم را ايمن تر كرده و از پارگي آن جلوگيري مي كند. از مزاياي اين ژل اين است كه آلرژي زا نيست ، به سرعت خواص خود را از دست نمي دهد و به راحتي از سطح بدن شسته مي شود.
كرهدوام اين نوع ژل ها از دوام بالاتري برخوردار است و شما مي توانيد با يك بار استفاده چندين اتصال داشته باشيد. به عبارت ديگر ، ژل هاي روان كننده با روغن هيچ اثر كوتاه مدت ندارند.
سيليكوناين نوع ژل روان كننده به عنوان يك لايه نازك روي قسمتهاي حساس عمل مي كند و دوام بيشتري نسبت به نوع آبي دارد. به همين دليل نيازي به استفاده مجدد نيست ، اما بايد توجه داشت كه باعث رشد و آلوده شدن باكتري مي شود. در برابر شستشو مقاومت بيشتري دارد و به راحتي تميز نمي شود. استفاده از كاندوم در جلوگيري از بارداري نيز مثرتر است.
طبيعيانواع اين ژل ها وجود دارد كه با مواد طبيعي ساخته مي شوند و براي افرادي كه به 3 دسته فوق حساسيت دارند مناسب است. به عنوان مثال ، روغن نارگيل براي اين نوع استفاده مفيد است ، اما بايد در نظر داشته باشيد كه استفاده همزمان از آن با كاندوم مي تواند احتمال پارگي يا لكه دار شدن لاتكس كاندوم در لباس شما را افزايش دهد. براي اطلاعات بيشتر در مورد استفاده از كاندوم كليك كنيد.
نحوه استفاده از ژل روان كننده
براي استفاده از ژل روان كننده ، بايد چند كار انجام دهيد ، كه در زير توضيح داده شده است:روي حوله دراز بكشيدچربي را در دستان خود بريزيد.قبل از ورود از گريس استفاده كنيد.براي داشتن رابطه بهتر مي توانيد برخي از آنها را روي آلت تناسلي همسرتان بماليد.استفاده از اين نوع ژل روان كننده هيچ محدوديتي ندارد و مي توانيد از آن به اندازه دلخواه و كم و بيش استفاده كنيد. بخاطر داشته باشيد كه اگر قصد استفاده همزمان از كاندوم را داريد ، بهتر است از ژل هاي پايه سيليكون استفاده كنيد تا لذت جنسي را در حين رابطه افزايش دهيد.

سياوش حكمت شعار

۵ بازديد

سياوش در مدت دو ماه تمام قدرت حركتي اش را از دست داداين پدر نگران و صبور ادامه مي دهد:پزشكان پس از انجام معاينات و آزمايشات متعدد اعلام كردند كه سياوش به بيماري ام.اس دچار شده است. متاسفانه پس از آن بود كه سياوش در مدت دو ماه قدرت حركتي تمام اعضاي بدنش از دست داد و قادر به انجام هيچ كاري نبود و حتي انگشتش را هم نميتوانست تكان دهد. تنها كاري كه از دست ما برمي آمد انجام دوره هاي درمان مطابق با دستورات پزشكان بود كه اين دوره هاي درماني تا امروز ادامه داشته است كه البته فقط تا حدودي موثر بوده است.
منوچهر حكمت شعار مي افزايد:اوايل بيماري هنرمنداني چون بهزاد فراهاني، محمدرضا فروتن، رضا داوودنژاد و شقايق فراهاني از او عيادت مي كردند و بهنوش بختياري و محمدرضا گلزار هم تلفني جوياي احوال او بودند، ولي اينها فقط در آن مقطع بود و پس از آن ديگر كسي سراغي از سياوش نگرفت.
او تأكيد مي كند:البته رضا داوودنژاد تا قبل از بيماري خودشان با فرزندم در تماس بود اما از آن بعد ايشان هم به دليل مشكلات پيش آمده براي خودش نتوانست به عيادت سياوش بيايد.
هزينه ماهيانه سياوس به ۵ ميليون هم مي رسدوي در ادامه با اشاره به هزينه هاي سنگين درمان سياوش بيان مي دارد:هزينه ماهيانه درمان و فيزيوتراپي چيزي حدود ۳ ميليون تومان است كه با در نظر گرفتن هزينه هاي جانبي شامل رفت و آمد و رژيم غذايي خاص حتي تا ۵ ميليون تومان هم ميرسد. با اينكه سياوش بيمه است ولي بيمه تمام هزينه ها را پوشش نميدهد و قسمت عمده آن را بايد خودمان پردخت كنيم.
مديران هنري نه كمكي كردند و نه حتي به عيادت سياوش آمدندمنوچهر حكمت شعار با اشاره به كم لطفي مديران هنري كشور به وضعيت فرزندش مي گويد:در اين يك دهه و نيمي كه سياوش بيمار است نه تنها هيچ كمكي شامل حالمان نشد كه حتي يك بار هم نشد براي دلخوشي فرزندمان يكي از اين ده ها مدير به عيادتش بيايد.
ايشان در خصوص وضعيت كنوني فرزندش مي افزايد:سياوش هم اكنون با واكر هم به سختي قادر به حركت است و يكي از پاهايش تحركي ندارد.هنوز هم به ياد گذشته و بازيهايش در فيلمهاست و اميد دارد كه بهبودي خود را بازيافته و فعاليتش را در اين عرصه از سر بگيرد.

بيوگرافي سياوش حكمت شعار
حكمت شعار ضمن تشكر و قدرداني از سينماژورنال در پيگيري وضعيت سياوش، صحبتهايش را با اين بيت شعر به پايان برد:اي واي بر اسيري كز ياد رفته باشد/در دام مانده باشد صياد رفته باشد

ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگل

۱۰ بازديد

ساخت جيميل اين روزها امري اجتناب ناپذير محسوب مي‌شود. اگر تمايل به ساخت جيميل يا اكانت گوگل داريد اما با نحوه ساخت آن آشنا نيستيد، نگران نباشيد. ما در اين مقاله قصد داريم كه به آموزش نحوه ساخت جميل (Gmail) يا اكانت گوگل بپردازيم. بنابراين با موبايل كمك همراه باشيد.
مقدمه‌اي در رابطه با ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگلگوگل سرويس‌ها و خدمات متعددي را ارائه مي‌كند كه به واسطه داشتن يك اكانت اختصاصي در اختيار كاربران قرار مي‌گيرند. با مشكلاتي كه براي ياهو به وجود آمد، هم اكنون گوگل به اصلي‌ترين شركت ارائه دهنده خدمات ايميل تبديل شده است. علاوه بر اين موضوع، به همراه داشتن اكانت گوگل منجر مي‌شود كه شما بتوانيد تعامل بهتري مابين دستگاه‌هاي مختلف اندرويدي و غيره خود ايجاد و به قابليت‌هاي بيشتري دست پيدا كنيد. براي مثال شما با ساخت جيميل جديد يا اكانت گوگلتان در گوشي اندرويدي، مي‌توانيد سير عظيمي از اطلاعات مختلف را به طور آني در دستگاه همگام‌سازي يا اصطلاحا سينك (Sync) كنيد. به صورت كلي قابليت‌هايي كه به موجب ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگل در اختيارتان قرار مي‌گيرند بسيار متنوع هستند و ما قصد نداريم كه وارد جزئيات آن‌ شويم.
براي استفاده از سرويس‌ها، خدمات و قابليت‌هاي گوگل بايد يك اكانت اختصاصي داشته باشيد. اين اكانت در اصل اكانت گوگل (Google Account) نام دارد كه به دليل ارائه امكان استفاده از سرويس ايميل و اپليكيشن جيميل (Gmail)، در بين كاربران به عنوان اكانت جيميل (Gmail Account) هم شناخته مي‌شود. بنابراين ما هم در اين مقاله از آن به عنوان اكانت جيميل ياد مي‌كنيم. اما چگونه مي‌توانيم يك جيميل يا اكانت گوگل بسازيم؟ در ادامه مقاله نحوه ساختن  gmail يا اكانت گوگل را به شما عزيزان آموزش مي‌دهيم. چنانچه در رابطه با هر يك از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نياز به توضيحات بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي موجود با كارشناسان موبايل كمك تماس حاصل كرده و از آن‌ها راهنمايي دقيق‌تري بخواهيد. با موبايل كمك همراه باشيد.
هرگونه سوال در رابطه با اين مطلب و مشكلات نرم‌افزاري موبايل خود داريد، با همكاران ما در شركت همراه‌رايانه تماس بگيريد
شماره تماس از سراسر كشور(بدون پيش شماره و از تلفن ثابت)9099070345بيشتر بخوانيد: تعميرات گوشي
نحوه ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگلاگر قصد داريم كه يك اكانت جيميل يا گوگل بسازيد، كافيست كه مراحل شرح داده شده در بخش زير را به طور دقيق و مرتب طي كنيد:
ابتدا با كليك بر روي اين قسمت به صفحه ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگل مراجعه كنيد.https://accounts.google.com/SignUp
 
ساخت جيميل
مشخصات مورد نياز و خواسته شده را وارد كنيد. اين مشخصات شامل نام، نام خانوادگي، يوزرنيم، رمز عبور، تاييد رمز عبور، تاريخ تولد، جنسيت، شماره همراه، ايميل ثانويه (فعلي) و محل سكونت شما مي‌شوند. دقت داشته باشيد كه هر عبارتي را در بخش يوزرنيم به كار ببريد به عنوان شناسه اصلي جيميل يا اكانت گوگلتان تعيين مي‌شود. پس از وارد كردن اين اطلاعات بر روي گزينه Next Step كليك كنيد.در صفحه جديد و پنجره پاپ آپ نمايان شده گزينه I Agree را انتخاب كنيد تا با ضوابط و شرايط مد نظر گوگل براي استفاده از اكانت جيميل موافقت كنيد.سپس بايد شماره تماسي كه وارد كرده بوديد را تاييد كنيد. براي انجام اين كار از طريق ارسال پيامك، كافيست كه در صفحه جديد نمايان شده بر روي گزينه Continue كليك كنيد و منتظر دريافت كد تاييد از سوي گوگل باشيد.به محض اينكه كد تاييد اكانت برايتان پيامك شد، آن را در فيلد موجود تايپ و بر روي گزينه Continue كليك كنيد.سپس به صفحه‌اي هدايت مي‌شود كه عبارت “Welcome” را نمايش مي‌دهد. بر روي گزينه Continue كليك كنيد.به همين سادگي پروسه ساخت gmail يا اكانت گوگل به پايان مي‌رسد. شما مي‌توانيد از طريق منوهاي مختلفي كه در اختيارتان قرار گرفته نسبت به ويرايش اطلاعات خود وارد عمل شويد. در نظر داشته باشيد كه شما هيچ‌وقت قادر به تغيير يوزرنيم اصلي اكانت جيميل خود نخواهيد بود. بنابراين حتما در انتخاب يوزرنيم صحيح و مناسب دقت كافي را به خرج دهيد.
بيشتر بخوانيد: نمايندگي تعميرات گوشي اپل در تهران
جمع‌بندي
همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به آموزش نحوه ساخت جيميل يا اكانت گوگل پرداختيم. چنانچه در رابطه با هر يك از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نياز به توضيحات بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي موجود با كارشناسان موبايل كمك تماس حاصل كرده و از آن‌ها راهنمايي دقيق‌تري بخواهيد.

دستمال شب اول ازدواج چيست؟

۱۱ بازديد

شب اول زفاف و يا همان رسم شب اول ازدواج رسمي است كه از زمان هاي بسيار قديم در بين مردم مرسوم بوده است. امروزه اين رسم تا حد زيادي منسوخ شده است و كمتر جايي به آن عمل مي كنند. اصل رسم شب اول زفاف بدين صورت بوده است:
« در آخر شب روز عروسي، پدر عروس، تازه عروس و داماد را تا درب خانه شان همراهي مي كند. دختر و پسر بايد اولين رابطه جنسي شان را انجام دهند و سپس به نشانه باكره بودن دختر داماد بايد يك دستمال آغشته شده به خون را به مادر زن خود نشان دهد و بدين صورت پاكدامن بودن عروس نشان داده مي شود»
در نظر بسياري از افراد اين موضوع بسيار خجالت آور است و همانطور كه گفتيم تا حد زيادي اين رسم منسوخ شده است. اما متاسفانه هنوز به دليل ناآگاهي بسياري از افراد ترس شب اول زفاف باقي مانده است. براي مطالعه مقاله ملاك هاي انتخاب همسر مناسب كليك كنيد.
شب زفاف | آموزش هاي شب اول عروسي براي زوجينآموزش شب زفافآيا شب اول ازدواج درد دارد؟شايد بتوان گفت كه اين سوال، اولين سوالي است كه در ذهن دختران شكل مي گيرد. افسانه اي كه از شب اول ازدواج براي آن ها ساخته شده است باعث شده اين فكر را بكنند كه قرار است شب اول ازدواج درد بسيار زيادي را متحمل شوند. اما واقعيت اين است كه در اين باره بسيار غلو شده است و به عنوان دختر قرار نيست درد عجيبي را تجربه كنيد.
بياييد به اين موضوع كمي علمي تر نگاه كنيم:
پرده بكارت و خونريزيپرده بكارت غشاي بسيار نازكي است كه در واژن دخترهايي كه تا به حال رابطه جنسي نداشته اند وجود دارد. اين غشا بسيار نازك مي باشد و براي بسياري از دخترها در اولين رابطه جنسي كاملشان پاره مي شود و با پاره شدن آن داخل واژن كمي خونريزي مي كند. تمامي فلسفه شب اول زفاف هم همين موضوع مي باشد تا اين خون مشاهده شود و معلوم شود دختر باكره بوده است.
همانطور كه گفتيم پرده بكارت بسيار نازك است و با كوچك ترين فشاري از بين مي رود بنابراين قرار نيست دختر درد زيادي را متحمل شود. اگر تا به حال از اطرافيان خود شنيده ايد كه رابطه جنسي شب اول ازدواج بسيار دردناك است بخاطر اين است كه درد علاوه بر منشا جسمي، منشا رواني نيز دارد و اگر واقعا از اين درد بترسيد درد زيادي را تجربه خواهيد كرد. بنابراين هرچقدر نسبت به اين موضوع آگاهي بيشتري داشته باشيد بهتر با آن مواجه خواهيد شد. مقاله عوامل ازدواج موفق از نظر روانشناسي را حتما مطالعه كنيد.
توصيه هاي شب اول ازدواجشب اول عروسي بايد چه كارهايي كنيم؟توصيه هاي شب اول ازدواجآرامش داشته باشيداولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه قرار است شما در اين شب لذت ببريد پس نبايد چنان استرسي به خود وارد كنيد كه تمام فكرتان به سمت منفي متمايل شود. تصور بكنيد كه قرار است يكي از بهترين لذت هاي زندگي را با كسي كه عاشقش هستيد تجربه بكنيد. با اين تفكرات شما استرس را از خودتان دور مي كنيد و همين موضوع باعث مي شود كه درد كمتري را تجربه كنيد.
معاشقه كنيددر شب اول عروسي هرگز معاشقه را فراموش نكنيد. به هنگام معاشقه و تحريك شدن محيط واژن مرطوب مي شود و همين موضوع رابطه جنسي را بسيار راحت تر مي كند. قبل از اينكه دخول انجام شود سعي كنيد حداقل نيم ساعت با يكديگر معاشقه كنيد تا هم از لحاظ جسمي و هم از لحاظ رواني كاملا آماده برقراري رابطه شويد.
استفاده از ژل لوبريكانتژل لوبريكانت يك ژل كاملا استريل مي باشد كه در روابط زن و شوهر در شب اول ازدواج مي تواند به شما كمك كند. اين ژل يك روان كننده است و مي تواند عمل دخول را براي خانم ها راحت تر كند. اگر استرس داريد و يا اينكه از درد آن مي ترسيد مي توانيد از اين ژل استفاده كنيد.
استفاده از ليدوكايينليدوكايين خاصيت بي حس كنندگي دارد. بنابراين وقتي از آن استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اندام جنسي شما تقريبا بي حس مي شود و در حقيقت لذت كامل يك رابطه جنسي را نخواهيد چشيد. استفاده از اين ژل زياد توصيه نمي شود ولي اگر اصرار داريد كه همان شب اول عروسي با يكديگر رابطه داشته باشيد مي توانيد از اين ژل براي كاهش درد استفاده كنيد.

۸ پيشنهاد جذاب و سورپزايزي هديه براي آقايان

۵ بازديد

انتخاب هديه براي آقايان يكي از معضل هاييه كه موقع خريد هديه تولد، هديه ولنتاين، هديه ازدواج و خلاصه خريد هر هديه مناسب براي اقايان بهش بر مي خوريم. اين مقاله ۹ تا ايده بهتون پيشنهاد مي ده تا موقع خريد هديه براي آقايون كارتون ساده تر بشه. اين مقاله به درد كسايي مي خوره كه دنبال هديه براي شوهر شون يا هديه براي دوست پسر شون يا هديه براي نامزدشون هستند. پس توصيه مي كنم اگر دنبال چند تا پيشنهاد جذاب هديه براي آقايان هستيد اين مقاله رو تا آخر بخونيد.
هديه براي آقايان
هديه براي آقايان به پنج دسته كلي تقسيم ميشه كه بنا به نسبتتون با مردي كه مي خوايد براي هديه بخريد يا ميزان صميمي بودنتون مي تونيد انتخاب كنيد. مثلا به نظرم اگه توي سال اول دوستي يا آشنايي با مردي يا پسري هستيد خيلي سراغ هديه هاي خنده دار و بامزه نريد. هر وقت آنقدر صميمي شديد كه تونستيد باهم شوخي كنيد مي تونيد از اين هديه هم استفاده كنيد.
دسته اول: كادوهاي شخصي
اگر مي خوايد يه روز به يادماندني و خاطره ساز داشته باشين سعي كنيد يك هديه خاص بديد. چطوري يه هديه خاص و شخصي مي شه؟ وقتي اسم يا عكس يا تكيه كلام مرد مورد علاقتون روي هديه باشه اون هديه تبديل مي شه به يك هديه خاص.
 
هديه سورپرايز براي پسر ها 
دلم مي خواد داستان يكي از دوستام رو براتون تعريف كنم. دوست پسر يكي از دوستاي من گيتاريست خيلي خوبي بود پس دوستم براش يه گيتار خوب خريد اما روي گيتار اسمش رو همراه يك جمله كوتاه به يادماني نوشت. اون پسر انقدر از هديه خوشش اومد تا به حال انقدر خوشحال نديده بودمش.
مطمئنم با اين داستان كلي ايده باحال توي ذهنتون مي ياد. ليوان، تيشرت، ساعت، بالش و…. خيلي چيزهاي ديگه رو مي تونيد تبديل به يك هديه خاص براي آقايون كنيد.
دسته دوم: هديه هاي رمانتيك
هديه رمانتيك هميشه خوبه و جواب مي ده. هديه هاي رمانتيك هديه هاي كم هزينه و عاشقانه اي هستند كه مي تونيد به اقايون هديه بديد. مثلا فرستادن دسته گل به شركت يا محل كارشون، شكلات و…. در اين نوع هديه ها تزئين كردن و خوشگل بودن بسته بندي خيلي مهمه. يكي از بهترين گزينه ها نقاشي روي شكلاته كه ميتونيد از اين لينك  يا كليك روي عكس اقدام به خريد كنيد
شكلات هديه سورپرايز براي آقايان
 
دسته سوم: چيزهايي كه مردها لازم دارند
شلوار ، پيراهن، كيف، كفش چيزهايي اند كه يك مرد هميشه بهشون احتياج داره. مي تونه پيشنهاد خوبي براي هديه براي آقايان باشه.
دسته چهارم: هديه هاي سرگرم كننده
اگر دنبال هديه مناسب براي دوست پسر يا شوهر تون مي گرديد اين نوع هديه خيلي خوبه . هي چي بهتر از اين نيست كه چيزي رو هديه بديد كه مرد مورد علاقه تون دوستش داره. مثلا اگر خيلي به تناسب اندام و هيكلش اهميت مي ده مي تونيد براش پودر هاي پروتئين يا وسايل ورزشي بخريد اگر عاشق بازي هاي كامپيوتريه مي تونيد براش يه بازي جديد بگيريد. اينطوري نشون مي ديد كه چقدر به علاقه هاي اون توجه مي كنيد.
 
hobby-gift-for-men
دسته پنجم: هديه هاي خنده دار و بامزه
خيلي جذابه كه هديه اي بديد كه خنده رو روي لب ها بياره. هديه اي كه با يه جور شوخي همراه باشه دم دستي ترينش شايد اين عروسك هاي كوچيكي باشه كه شبيه سوسكه. واي من خودم يه بار در حد مرگ ترسيدم  اما بعدش خندم گرفت. هيچ وقت فراموشش نمي كنم.
حتما خودتون خيلي ايده توي ذهنتون داريد براي همين هم من فقط چندتاشو مي گم تا ذهنتون رو منفجر كنم با ايده ها تا انتخابتون باز تر بشه. ديگه ايده هايي مثل كيف و ليوان ماگ لنز رو نمي خوام جزو دسته بندي مون بذاريم چون ديگه خيلي تكراري شدن. هديه هايي كه براي مرد ها ( شوهر – نامزد – دوست پسر – برادر – پدر ) توصيه ميشه.
ايده شماره يك:
ماشين ريش تراش و وسايل اصلاح صورت
 
surprise-gift-for-men
ايده شماره دو:
بلوتوث اسپيكر يا اسپيكر قابل حمل (اسپيكر پرتابل بلوتوث)
همه مردها عاشق تكنولوژي اند. مخصوصا اگر اين تكنولوژي مربوط به موزيك هم باشد. اسپيكرهاي قابل حمل اين قابليت رو دارن كه يك صداي با كيفيت و بدون نويز رو برامون پخش كنن و ما رو از شر سيم هاي اضافي خلاص كنند.
به نظر ميرسه اين ايده خوبي براي هديه براي آقايان است. كي از اين هديه بدش ميياد؟

انواع لباس زير فانتزي

۴ بازديد

انتخاب لباس زير فانتزي دخترانه داراي انواع مختلفي است. اين لباس‌ها گاهي از بندهاي بهم چسبيده به وجود آمده‌اند و گاهي در طراحي آنها از تور يا گيپور استفاده شده است. اين موضوع كه بتوانيد لباس زير فانتزي را مناسب با بدن خود كنيد، مي‌تواند بسيار موثر و تحريك كننده تر باشد. در اولين گام براي اينكه بتوانيد لباس زير فانتزي مناسبي را براي خود انتخاب كنيد، تيپ پوستي خود را بشناسيد. تيپ‌هاي پوستي تيره و روشن همواره با لباس‌هاي مختلف زيبا مي‌شوند. در دومين گام انتخاب رنگ لباس فانتزي حائز اهميت است. بعد از اين مراحل مدل لباس فانتزي نكته مهم بعدي است كه بايد در انتخاب آن دقيق شويد.
انواع لباس زير فانتزيمطلب پيشنهادي: خريد لباس خواب تحريك كننده
مدل‌هاي لباس زير فانتزي مي‌تواند با توجه به علايق و سلايق افراد متفاوت باشد. چيزي كه در تمام لباس‌هاي زير فانتزي مشترك است، تم تحريك كننده و حالت لختي آن است. اين لباس‌ها اكثرا با برش‌هاي باز طراحي شده‌اند. اين لباس‌ها به گونه‌اي طراحي مي‌شوند كه برجستگي‌هاي بدن زنانه را با حالت طبيعي آن نشان دهند. با توجه به اين مطلب روشن مي‌شود كه اين لباس زيرهاي فانتزي براي پوشيدن زير لباس‌هاي ديگر طراحي نشده‌اند بلكه اين لباس‌ها به گونه لباس خواب هستند كه به صورت باز پوشيده مي‌شوند.
لباس زير فانتزي دخترانهعكس لباس زيرهاي فانتزيلباس زير فانتزي نيز بين خانم‌ها و دختران طرفداران زيادي دارد. اين لباس‌ها هم در روحيه افراد و هم در زندگي خصوصي متاهل‌ها بسيار حائز اهميت است. پس توصيه مي‌كنم جادوي لباس زير فانتزي را دست كم نگيريد و هر طور شده چند دست از اين لباس‌ها را تهيه كنيد. لباس زيرهاي فانتزي تنوع، طرح‌ها و مدل‌هاي زيادي دارند كه در ادامه از پرطرفدارترن آنها چند مورد عكس لباس زيرهاي فانتزي دخترانه و زنانه را آورده‌ايم.
خريد لباس زير فانتزيلباس زير فانتزي مدل توريعكس لباس زيرهاي فانتزيلباس زير فانتزي عروسفروش لباس زير فانتزيلباس زير فانتزي دانتلست لباس زير فانتزي دخترانه و زنانهلباس زير فانتزي گيپورست لباس زير فانتزي دخترانه و زنانه

گليم فرش چيست و چه تفاوتي با جاجيم دارد؟

۸ بازديد

اگر قصد خريد گليم فرش يا گليم جاجيم را داريد ولي هنوز اطلاعاتي در اين مورد نداريد مي توانيد در اين مقاله از قالي كاشان با ما همراه شويد. در اين متن مي خواهيم به سوال گليم فرش چيست و چه تفاوت هايي با گليم جاجيم دارد پاسخ دهيم. هم چنين به صورت مفصل در مورد ويژگي ها، مزايا و معايب گليم فرش و جاجيم ها نكاتي را بيان مي كنيم. پس با ما در قالي كاشان همراه شويد.
گليم فرش ها در دو دسته ماشيني و دستباف توليد مي شوند. در گذشته براي پوشش منازل خود از گليم هاي دستباف به عنوان زير انداز استفاده شده كه با دستان هنرمند قالي بافان بافته مي شد. اما به مرور زمان و با پيشرفت صنعت فرش ماشيني ايران، گليم فرش هاي ماشيني جايگزين مناسبي براي گليم هاي دستباف شدند. خيلي از افراد گليم فرش را با گليم يا گليم جاجيم يكي مي دانند. در حالي كه كاملا متفاوت هستند.
تاريخچه گليم قدمت گليم به سال هاي خيلي دور برمي گردد. جايي كه انسان هاي اوليه سعي كردند با استفاده از پشم هاي طبيعي گوسفندان و حيوانات اهلي براي خود زيرانداز بسازند. به اين شكل اولين گليم ها بافته شد. اين موضوع بيشتر مربوط به شمال آفريقا، شرق اروپا و بخش هاي مركزي آسيا بوده است. درايران نيز بافت گليم و گليم فرش قدمت زيادي دارد.
بافت گليم در ايران بيشتر به ايلات و قوم هاي عشايري برمي گردد. اين ايل ها با استفاده از پشم حيوانات اهلي كه دارند به بافت گليم و جاجيم مي پردازند. از اين بافته ها نيز به راه هاي مختلفي استفاده مي شود. براي مثال:
زيرانداز براي پوشاندن زمين يا ديوار هازين پوش اسب يا جل اسبينوار چادر و تزيين وسايلگليم جاجيم بافي در عشاير و ايلات ايراني 
در ايران انواع مختلفي از گليم ها و گليم فرش ها در هر منطقه بافته مي شود كه طرح هاي خاص خود را دارد. در سال هاي اخير به دليل استقبال از گليم ها در مناطق شهري، توليدكنندگان فرش هاي ماشيني نيز به بافت گليم روي آورده اند. بيشتر كارخانه هاي فرش كاشان انواع گليم جاجيم و گليم فرش را توليد و روانه بازار هاي داخلي و خارجي نموده اند.
همان طور كه در ابتداي مقاله نيز گفتيم، گليم فرش با گليم جاجيم بافتي متفاوت دارد. در ادامه متن به بررسي ويژگي هاي گليم فرش هاي ماشيني پرداخته و تفاوت هاي آن را با انواع گليم دستباف بررسي مي كنيم.
گليم فرش ماشيني چيست؟گليم فرش ماشيني با استفاده از دستگاه ها و ماشين آلات بافت گليم فرش توليد مي شود. همان طور كه قيمت محصولات دستباف گران مي باشد، افراد مي توانند براي پوشش دكوراسيون خود از گليم فرش هاي ماشيني كه قيمت مناسبي دارند استفاده كنند. قيمت بسيار ارزان تري كه گليم فرش هاي ماشيني دارند باعث شده فروش بالايي داشته باشد. در ادامه ويژگي هاي گليم فرش ماشيني بافته شده در كارخانه فرش كاشان را بيان مي كنيم.
جنس نخ گليم فرش چيست؟الياف به كار رفته در گليم فرش هاي ماشيني غالبا پلي استر مي باشد. پلي استر يك نوع الياف پلاستيكي مرغوب بوده كه با توجه به درخشندگي و براقيتي كه دارد زيبايي بي نظيري را به گليم فرش ها مي بخشد. اين الياف پلي استر بيشتر بي سي اف (BCF Yarns) يا پلي پروپيلن (PP Yarns) هستند. قيمت ارزان تري كه اين الياف دارند باعث مي شود قيمت تمام شده گليم فرش هاي ماشيني نسبت به انواع دستباف آن خيلي كمتر باشد.
امروزه الياف پلي استر هيت ست شده مدرن كيفيت بسيار زيادي هم دارند. اين الياف بدون پرزدهي هستند و اين خود مزيت بسيار مهمي براي هر فرشي است. دوام بالا و ماندگاري بالا نيز از ديگر مزيت هاي اين الياف است. همين باعث مي شود از گليم فرش هاي ماشيني بتوان به راحتي در هر فضايي استفاده كرد. زيرا حساسيت انواع گليم دستباف را ندارند.
خصوصيت ديگري كه فرش هاي بافته شده با اين الياف دارند، وزن سبك و جابجايي بسيار آسان است. در تار و پود گليم فرش ماشيني نيز از نخ هاي پلي استر استفاده مي شود. اين نخ ها رطوبت كمتري نسبت به الياف طبيعي جذب مي كنند. از اين نظر شستن و جابجايي فرش ماشيني با الياف پلي استر آسان تر از فرش دسبتاف است. در سوي ديگر شستن فرش هاي دستباف كار آساني نيست و هميشه دغدغه رنگ دهي الياف فرش دستباف در شستشو وجود دارد.
مقاومت بالا در برابر پاخوردگييكي از ويژگي هاي گليم فرش ماشيني، نشان ندادن پاخوردگي روي سطح آن مي باشد. به همين دليل شما مي توانيد با خيال راحت از اين محصول در جاهاي پر رفت و آمد استفاده كنيد. بيشترين استفاده از اين نوع بافته ماشيني به عنوان فرش راهرو، فرش آشپزخانه و فرش آشپزخانه است. در اين فضا ها كه پاخور زيادي دارند نمي توان از فرش هاي ريز بافت ماشيني مثل فرش 1200 شانه استفاده كرد. چون بافت نازك و حساسي دارند.
از طرفي نيز قيمت گليم فرش ماشيني در برابر كيفيت بالايي كه دارد، بسيار ارزان است. به همين دليل در صورتي كه بافت آن مشكلي پيدا كرد مي توان به راحتي آن را تعويض كرد. اين مزيت براي يك فرش آشپزخانه كه در معرض سوختگي يا موارد مشابه است فوق العاده حائز اهيمت است. در حال حاضر قيمت يك گليم فرش ماشيني چيزي حدود 25% قيمت يك فرش 700 شانه است.
البته در آشپزخانه استفاده از گليم جاجيم ها مرسوم تر است. چون گليم جاجيم ماشيني بدون نخ خاب يا اصطلاحا بدون نخ پرز است. بافت اين فرش به صورت حلقوي است. گليم جاجيم ماشيني همانند موكت بافتي نازك و يكدست دارد. همين مورد يكي از تفاوت هاي گليم و جاجيم است. اين بافت يكپارچه و بدون پرز باعث مي شود تميز كردن آن بسيار آسان باشد. گليم جاجيم در آشپزخانه كثيفي يا گرد و غبار را درون بافت خود جذب نمي كند. به همين خاطر با يك جارو برقي ساده مي توان به راحتي آن را تميز كرد.

جملات زيبا و كوتاه براي پست و كپشن اينستاگرام

۴ بازديد

خوشگل بودن» خوبه
ولي «خوب بودن» خوشگل تره :)

******

متن هاي خاص اينستاگرام

تا دندون داري بخند
تا چشم داري ببين
تا گوش داري گوش كن
تا سالمي زندگي كن
يادت باشه دنيا منتظر هيچ كس نمي مونه
به لبخند زدن ادامه بده
چون زندگي زيباست

******

متن زيبا و كوتاه براي پروفايل اينستاگراممتن زيبا و كوتاه براي پروفايل اينستاگرام

گذشته هايت را ببخش
زيرا آنان همچون كفش هاي كودكيت نه تنها برايت كوچك اند بلكه تو را از برداشتن گام هاي بزرگ باز مي دارند

******

سلامتي هرچي خوبه كه بدش ماييم
سلامتي هرچي بزرگه كه كوچيكش ماييم
سلامتي هرچي رفيقه كه اگه قابل بدونن خاك زير پاش ماييم

******

“طُ” ♥️ قَشَنگ تَرين تيترِ زِندِگےِ مَني

******

متن قشنگ و كوتاه براي اينستاگراممتن قشنگ و كوتاه براي اينستاگرام

ما زياران چشم ياري داشتيم
خود غلط بود آنچه مي پنداشتيم

******

كپشن مفهومي اينستاگرام

هرگز نگو هرگز
چون محدوديت ها هم مثل ترس
فقط يك توهم هستند

******

كپشن زيبا براي عكس اينستاگرامكپشن زيبا براي عكس اينستاگرام

رفيق قديمي مثلا طلا ميمونه
روز به روز ارزش اش بيشتر ميشه تو زندگيت

******

سيكس پك و ته ريش چيه؟
بلوند و خوش هيكل و خوشگل؟
ببين كنارش آرامش داري يا نه !

******

‌اگر فكر مي كنيد هزينه رسيدن به اهداف تان زياد است
پس صبر كنيد تا صورت حساب تلاش نكردن تان را ببينيد
وين داير

******

قشنگـــے لياقت به اينه كه
هركســـے اون رو نداره …

******

يك دوست واقعي هيچ وقت جلوي راه شما را نمي گيرد
مگر اين كه در حال زمين خوردن باشيد

******

زندگي ام
انتخاب هايم
اشتباهاتم
درس هايم
هيچ كدام به تو مربوط نيست!

******

اگه خودت اولين طرفدار خودت نيستي
انتظار نداشته باش كسي ديگه هم طرفدارت باشه….!

******

هيچ وقت اجازه نده كسي بهت بگه نمي توني كاري رو انجام بدي

******

گاهي اوقات نياز داري تنها باشي
نه براي اين كه احساس تنهايي كني
بلكه براي اين كه از وقت آزادت براي “خودت بودن” لذت ببري

******

تمام محبت خود را به يكباره براي دوستت ظاهر مكن
زيرا هر وقت اندك تغييري مشاهده كرد تو را دشمن مي پندارد
“سقراط”

******

فاصله تان را با آدم ها رعايت كنيد؛
آدم ها يكدفه مي زنند روي ترمز؛
و آن وقت شما مقصري …!

******

بـالـاخـَرـہ ڪـَم و زيـاد مــا اينـيـم
شـُمـا هـَمينـَم نيـستـے

******

بهترين دوست براي آدم كسيه كه
بتونه فكراي منفي رو از آدم دور كنه …

******

حكايت ما آدم ها
حكايت كفشاييه كه
اگه جفت نباشند
هر كدومشون
هر چقدر شيك باشند
هر چقدر هم نو باشند
تا هميشه
لنگه به لنگه اند …

******

BE WITH GOD BE KING
با خدا باش پادشاهي كن

******

“عزيزم من بجز تو با هيشكي نبودم” ….
اين از اون جمله هاس♡
كه آدم نميدونه بعد شنيدنش ….☆
بايد احساس خاصّ بودن كنه ….☆❣
يا احساس خر بودن …!????☆

******

دنيا پر از بازيكنه
تو اوني باش كه بازي رو عوض مي كنه

******

ﺩِﯾﻮﻧْﻬِـــ ﺑﺂﺯﯾْـــ ﻧُﻮﻋﯿْـــ ﺗَﻔﺮﯾْﺤِـــ ﺩُﺧﺘَﺮﻭﻧَﺴْـــ |:
???? ﻛِﻬْـــ ﭘِﺴَﺮﺁ ﺍَﺯ ﻗُﺪﺭَﺗِـــ ﺩَﺭﻛِـــ ﺁﻧـــ ﻋﺂﺟِﺰﻧْـــ |:

******

بخند
بلندتر بخند
تا عادت كنے بہ خنديدن
دنيا اونقدر هم كہ فكر مےكنے جدے نيست

******

تمامت را به راحتي سهم كسي نكن
آدم ها خوب بلدند حرام كنند
چيزي را كه زحمتي براي به دست آوردنش نكشيده اند

******

هر جور خودت رو دوست داشته باشي
به آدم ها هم ياد ميدي همون جور تو رو دوست داشته باشن

******

‌‌‏يه مرد زمانى احساس مرد بودن ميكنه كه يه زنِ خوب
دوسش داشته باشه ❤️

******

ما همينيم كه هستيم
شاخ نيستيم چون گاو نيستيم
خاص نيستيم چون عقده نداريم
بالا نيستيم چون پرچم نيستيم
فقط يه آدميم، چيزي كه خيليا نيستن …

******

حسودي فقط اونجاش كه دوست نداري حتي توي فكر كسه ديگه اي جا بگيره

******

متن بلند زيبا براي اينستاگرام

???? عروسكي كه در پنج سالگي خراب شد و كلي غصه اش را خورديم
در ده سالگي ديگر اصلا مهم نيست

نمره امتحاني كه در دبيرستان كم شديم و آنقدر به خاطرش اشك ريختيم و روزگارمان را تلخ كرد
در دوران دانشگاه هيچ اهميتي ندارد و كلا فراموش شده است

آدمي كه در اولين سال دانشگاه آنقدر به خاطرش غصه خورديم و اشك ريختيم و بعد فهميديم ارزشش را نداشته و دنياي مان ويران شد
در سي سالگي تبديل به غباري از يك خاطره دور دور دور شده كه حتي ناراحت مان هم نمي كند

???? چكي كه براي پاس كردنش در سي سالگي آنقدر استرس و بي خوابي كشيديم
در چهل سالگي يك كاغذ پاره بي ارزش و فراموش شده است

✅ پس يقين داشته باش كه مشكل امروزت
اينقدرها هم كه فكر ميكني بزرگ نيست
اين يكي هم حل مي شود. ميگذرد و تمام مي شود.

چطوري ايميل بسازم؟

۵ بازديد

براي ساختن ايميل شما ميتوانيد از سايت هاي زيادي استفاده كنيد كه مرسوم ترين آنها جميل و ياهو مي باشد در مطلب زير نحوه ساخت ايميل در جميل را برايتان توضيح خواهم داد.

براي وارد شدن به جميل روي اين متن كليك نماييد.

شما به صفحه Create your Google Account وارد ميشويد و فرم زير را مشاهد ميكنيد.

ايجاد ايميل

همانطور كه در عكس زير مي بينيد. در اين فرم ابتدا نام و فاميل خود را به انگليسي در قسمت Name پر ميكنيد.

گزينه بعدي Choose Your Username مي باشد كه همان آدرس ايميل شماست

با وارد كردن آدرس دلخواه ( شامل حروف و اعداد و نقطه )با رفتن به قسمت بعد  در صورتي كه اين آدرس قبلاً توسط فرد ديگري انتخاب نشده باشد به صورت عادي باقي مي ماند ولي اگر اين نام كاربري قبلاً توسط فرد ديگري گرفته شده باشد با پيغام قرمز رنگ پيام خطايي همانند متن زير به شما نمايش داده ميشود.

That username is taken. Try another.

واز شما مي خواهد كه نام كاربري (آدرس ايميل) ديگري انتخاب كنيد. اين كار تا وقتي كه شما آدرس قابل قبولي ارائه كنيد ادامه مي يابد. توجه داشته باشيد كه در آدرس ايميل فقط مي توانيد از حروف انگليسي، اعداد، نقطه(.) و خط تيره به صورت زير خط (Under score) (_) استفاده كنيد .

پس از آن بايد كلمه عبور مناسب را در قسمت Create a password وارد كنيد و تكرار آن را در قسمت Confirm your password مجدد تايپ كنيد. كلمه عبور توسط گوگل ارزيابي مي شود و در صورتي كه قابل قبول نباشد پيغام هشدار نمايش داده خواهد شد.ممكن است دو رمز عبور با هم مشابه نباشند يا اين كه رمز عبور شما بسيار ساده باشد .حداقل حرف در نظر گرفته شده براي پسورد شما 8 حرف مي باشد.

لطفا آدرس ايميل و كلمه عبور را به خاطر بسپاريد زيرا براي ورود به ايميل و دسترسي به نامه هايتان بايد آنها را به ياد داشته باشيد.در صورت فراموشي رمز عبورايمل جميل اين مطلب را بخوانيد

 

.ساخت ايميل

 

 

در قسمت بعد بايد تاريخ تولد خود را به ميلادي وارد كنيد. در صورتي كه تاريخ تولد ميلادي خود را نمي دانيد با استفاده از سايت هايي هماندد time.ir تاريخ تولد شمسي خود را به ميلادي تبديل كنيد.

در فيلد بعدي جنسيت خود را در قسمت Gender انتخاب كنيد. اگر مثل من خانم هستيد Female، اگر آقا هستيد Male و در ساير موارد(!) Other را انتخاب كنيد و اگر دوست نداريد بگوييد گزينه Rather Not Say را برگزينيد.

در قسمت Mobile Phone شماره موبايل  خود را وارد كنيد. به گوگل اعتماد كنيد، در صورتي كه بعدها رمز خود را فراموش كرديد و يا در موارد حياتي ديگر اين شماره تلفن به داد شما خواهد رسيد. به طور پيش فرض كرد ايران به شماره 98+ براي شما تايپ شده است (اگر از نرم افزار هاي تغييراي پي يا فيلتر شكن، وي پي ان استفاده كنيد اينطوري نيست) .

در قسمت Your current email address در صورتي كه در حال حاضر آدرس ايميلي داريد آن را وارد كنيد. پيشنهاد مي شود در صورتي كه خودتان قبلاً آدرس ايميل نداشته ايد، آدرس ايميل همسر و يا يكي از دوستان نزديك خود را در اين قسمت وارد كنيد. در صورتي كه كلمه عبور خود را فراموش كنيد و يا در موارد حياتي ديگر اين آدرس به كمك شما خواهد آمد.

در قسمت آخر Location يا محل سكونت خود را انتخاب كنيد. به طور پيش فرض اين قسمت روي Iran قرار دارد كه آن را تغيير ندهيد بهتز است.

در نهايت روي Next Step كليك كنيد تا به مرحله بعد برويم.

  1. در اين مرحله وارد احراز هويت خواهيد شد در صورتي كه شماره تلفن همراه خود را وارد كرده باشيد كار شما ساده است.

 

بهتر است گزينه txt massage ار انتخاب نماييد تا گوگل براي شما كدي 6 رقمي  به شماره موبايلي كه وارد كرديد ارسال كند.در صورتي كه voice massage را انتخاب كنيد تلفن همراه شما زنگ ميخورد و كد مربوطه برايتان خوانده ميشود.

پس از زدن دكمه continue و وارد كردن كد ايميل براي شما ساخته ميشود.

لوبريكانت (Lubricant) چيست؟

۶ بازديد

استفاده از ژل هاي روان كننده يا لوبريكانت هاي مختلف يكي از راه‌هاي ساده براي افزايش لذت در روابط زناشويي است. همان طور كه از اسم آنها پيداست، اين ژل ها رابطه زناشويي را روان‌تر و لغزنده‌تر مي‌كنند و بخاطر همين بسياري از زوج‌ها هميشه از ژل روان كننده به عنوان يكي از مهم ترين ابزار رابطه زناشويي ياد مي كنند.
دو نوع لوبريكانت وجود دارد
محلول در آب و محلول در روغن، لوبريكانت‌هاي محلول در آب مناسب روابط زناشويي همراه با استفاده از كاندوم است و به راحتي قابل شست و شوي است.
لوبريكانت‌هاي روغني را نميتوان با كاندوم استفاده كرد. به خصوص كه لوبريكانت هاي روغني باعث ايجاد ترك يا در نهايت پاره شدن كاندوم ميشود كه منجر به ابتلا فرد به بيماري‌هاي مقاربتي احتمالي يا بارداري ناخواسته خواهد شد.
يكي ديگر از دلايلي كه استفاده از لوبريكانت بر پايه آب را توصيه ميكنند اين است كه، لوبريكانت‌هاي برپايه روغن مانند روغن نارگيل، PH واژن را تغيير داده و شما را در معرض عفونت‌هايي نظير واژينوز باكتريال ( bacterial vaginosis) قرار مي دهند.

خريد انواع ژل هاي آميزشي از طريق ييج اينستاگرام الوكاندوم

چند مدل ژل آميزشي وجود دارد؟
بصورت كلي ۹ مدل معروف ژل آميزشي در بازار ايران وجود دارد.
ژل لوبريكانت تاخيري:

ژل تاخيري پاورمنژل تاخيري پاورمن

اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با ماده‌ي بنزوكائين تركيب شده و منجر به تاخير در انزال و ارگاسم ميشود.
براي اينكه خانم دچار بيحسي و تاخير در ارگاسم نشود بايد ۱۰ الي ۱۵ دقيقه قبل از نزديكي مقدار مناسبي از ژل را بر روي آلت تناسلي براي مدت ۱ دقيقه مالش داده .پس از اثر تاخيري، آلت تناسلي خود را با آب سرد شستشو دهيد .( در صورت استفاده از كاندوم نياز به شستشوي آلت نمي­باشد..
ژل لوبريكانت گرم كننده:

ژل گرم كننده پاورمنژل گرم كننده پاورمن

اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با ماده‌ي تحريك كننده و گرم كننده جنسي همراه است. مصرف اين ژل براي خانم و آقا بسيار رابطه را لذت بخش ميكند و استفاده از آن به افراد سرد مزاج حتما توصيه ميشود. قبل از نزديكي مقدار مناسبي از ژل گرم كننده را بر روي نواحي خارجي و داخل واژينال و همچنين بر روي آلت تناسلي شريك جنسي خود بماليد.
ژل لوبريكانت محرك بانوان:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با ماده‌ي محرك بانوان تركيب شده است و لذت جنسي را بصورت بسيار محسوس براي ايشان افزايش خواهد داد. اين ژل بايد ۵ الي ۱۰ دقيقه قبل از دخول به واژن خانم ماليده شود.
ژل لوبريكانت جمع كننده:

ژل تنگ كننده پاورمنژل تنگ كننده پاورمن

اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با عصاره‌ي انار تركيب شده كه خاصيت جمع كنندگي واژن بانوان را دارد. اين ژل بايد ۱۰ دقيقه فبل از دخول به واژن خانم ماليده شود. نكته‌ي مهم براي اين ژل مدت زمان مصرف آن است، از اولين مصرف مقداري واژن تنگ ميشود و براي تاثير بيشتر حداقل بايد يك دوره مصرف شش ماهه را طي كرد تا بيشترين تاثير را تجربه كنيد.
ژل لوبريكانت حجم دهنده‌ي آلت:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با موادي تركيب شده كه منجبر به افزايش گردش خون در بافت عضلاني آلت شده و منجر به افزايش حجم آلت ميشود.
اين ژل نيز از اولين مصرف تاثير گذار خواهد بود اما براي تاثير مداوم و ماندگار بايد حداقل يك دوره مصرف شش ماهه را طي كنيد. براي مصرف اين ژل بايد ۵ دقيقه قبل از دخول به آلت آقايان ماليده شود.
ژل لوبريكانت افزايش دهنده‌ي نعوذ:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با موادي تركيب شده كه به ايستايي و مدت زمان نعوذ كمك ميكند. اين ژل نيز از اولين مصرف تاثير خود را خواهد گذاشت و براي مصرف آن بايد ۵ دقيقه قبل از دخول به آلت آقا ماليده شود.
ژل لوبريكانت سفيد كننده:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با مواد ترميم كنندگي پوست تركيب شده و منجر به سفيد شدن پوست واژن ميشود. براي نتيجه گرفتن از اين ژل بايد ۳ تا ۶ ماه مصرف را ادامه دهيد. اين ژل نيز به واژن بانوان ماليده ميشود و خاصيت درماني دارد.
ژل لوبريكانت ضدعفوني كننده:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با ماده‌ي ضدعفوني كننده تركيب شده و از انتقال بيماري جلوگيري ميكند. اين ژل به بانواني كه مشكلات قارچي دارند بسيار توصيه ميشود و براي مصرف بايد به واژن خانم ماليده شود.
ژل لوبريكانت ساده: