سياوش حكمت شعار

معرفي لوازم آرايشي

سياوش حكمت شعار

۵ بازديد

سياوش در مدت دو ماه تمام قدرت حركتي اش را از دست داداين پدر نگران و صبور ادامه مي دهد:پزشكان پس از انجام معاينات و آزمايشات متعدد اعلام كردند كه سياوش به بيماري ام.اس دچار شده است. متاسفانه پس از آن بود كه سياوش در مدت دو ماه قدرت حركتي تمام اعضاي بدنش از دست داد و قادر به انجام هيچ كاري نبود و حتي انگشتش را هم نميتوانست تكان دهد. تنها كاري كه از دست ما برمي آمد انجام دوره هاي درمان مطابق با دستورات پزشكان بود كه اين دوره هاي درماني تا امروز ادامه داشته است كه البته فقط تا حدودي موثر بوده است.
منوچهر حكمت شعار مي افزايد:اوايل بيماري هنرمنداني چون بهزاد فراهاني، محمدرضا فروتن، رضا داوودنژاد و شقايق فراهاني از او عيادت مي كردند و بهنوش بختياري و محمدرضا گلزار هم تلفني جوياي احوال او بودند، ولي اينها فقط در آن مقطع بود و پس از آن ديگر كسي سراغي از سياوش نگرفت.
او تأكيد مي كند:البته رضا داوودنژاد تا قبل از بيماري خودشان با فرزندم در تماس بود اما از آن بعد ايشان هم به دليل مشكلات پيش آمده براي خودش نتوانست به عيادت سياوش بيايد.
هزينه ماهيانه سياوس به ۵ ميليون هم مي رسدوي در ادامه با اشاره به هزينه هاي سنگين درمان سياوش بيان مي دارد:هزينه ماهيانه درمان و فيزيوتراپي چيزي حدود ۳ ميليون تومان است كه با در نظر گرفتن هزينه هاي جانبي شامل رفت و آمد و رژيم غذايي خاص حتي تا ۵ ميليون تومان هم ميرسد. با اينكه سياوش بيمه است ولي بيمه تمام هزينه ها را پوشش نميدهد و قسمت عمده آن را بايد خودمان پردخت كنيم.
مديران هنري نه كمكي كردند و نه حتي به عيادت سياوش آمدندمنوچهر حكمت شعار با اشاره به كم لطفي مديران هنري كشور به وضعيت فرزندش مي گويد:در اين يك دهه و نيمي كه سياوش بيمار است نه تنها هيچ كمكي شامل حالمان نشد كه حتي يك بار هم نشد براي دلخوشي فرزندمان يكي از اين ده ها مدير به عيادتش بيايد.
ايشان در خصوص وضعيت كنوني فرزندش مي افزايد:سياوش هم اكنون با واكر هم به سختي قادر به حركت است و يكي از پاهايش تحركي ندارد.هنوز هم به ياد گذشته و بازيهايش در فيلمهاست و اميد دارد كه بهبودي خود را بازيافته و فعاليتش را در اين عرصه از سر بگيرد.

بيوگرافي سياوش حكمت شعار
حكمت شعار ضمن تشكر و قدرداني از سينماژورنال در پيگيري وضعيت سياوش، صحبتهايش را با اين بيت شعر به پايان برد:اي واي بر اسيري كز ياد رفته باشد/در دام مانده باشد صياد رفته باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.