لوبريكانت (Lubricant) چيست؟

معرفي لوازم آرايشي

لوبريكانت (Lubricant) چيست؟

۶ بازديد

استفاده از ژل هاي روان كننده يا لوبريكانت هاي مختلف يكي از راه‌هاي ساده براي افزايش لذت در روابط زناشويي است. همان طور كه از اسم آنها پيداست، اين ژل ها رابطه زناشويي را روان‌تر و لغزنده‌تر مي‌كنند و بخاطر همين بسياري از زوج‌ها هميشه از ژل روان كننده به عنوان يكي از مهم ترين ابزار رابطه زناشويي ياد مي كنند.
دو نوع لوبريكانت وجود دارد
محلول در آب و محلول در روغن، لوبريكانت‌هاي محلول در آب مناسب روابط زناشويي همراه با استفاده از كاندوم است و به راحتي قابل شست و شوي است.
لوبريكانت‌هاي روغني را نميتوان با كاندوم استفاده كرد. به خصوص كه لوبريكانت هاي روغني باعث ايجاد ترك يا در نهايت پاره شدن كاندوم ميشود كه منجر به ابتلا فرد به بيماري‌هاي مقاربتي احتمالي يا بارداري ناخواسته خواهد شد.
يكي ديگر از دلايلي كه استفاده از لوبريكانت بر پايه آب را توصيه ميكنند اين است كه، لوبريكانت‌هاي برپايه روغن مانند روغن نارگيل، PH واژن را تغيير داده و شما را در معرض عفونت‌هايي نظير واژينوز باكتريال ( bacterial vaginosis) قرار مي دهند.

خريد انواع ژل هاي آميزشي از طريق ييج اينستاگرام الوكاندوم

چند مدل ژل آميزشي وجود دارد؟
بصورت كلي ۹ مدل معروف ژل آميزشي در بازار ايران وجود دارد.
ژل لوبريكانت تاخيري:

ژل تاخيري پاورمنژل تاخيري پاورمن

اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با ماده‌ي بنزوكائين تركيب شده و منجر به تاخير در انزال و ارگاسم ميشود.
براي اينكه خانم دچار بيحسي و تاخير در ارگاسم نشود بايد ۱۰ الي ۱۵ دقيقه قبل از نزديكي مقدار مناسبي از ژل را بر روي آلت تناسلي براي مدت ۱ دقيقه مالش داده .پس از اثر تاخيري، آلت تناسلي خود را با آب سرد شستشو دهيد .( در صورت استفاده از كاندوم نياز به شستشوي آلت نمي­باشد..
ژل لوبريكانت گرم كننده:

ژل گرم كننده پاورمنژل گرم كننده پاورمن

اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با ماده‌ي تحريك كننده و گرم كننده جنسي همراه است. مصرف اين ژل براي خانم و آقا بسيار رابطه را لذت بخش ميكند و استفاده از آن به افراد سرد مزاج حتما توصيه ميشود. قبل از نزديكي مقدار مناسبي از ژل گرم كننده را بر روي نواحي خارجي و داخل واژينال و همچنين بر روي آلت تناسلي شريك جنسي خود بماليد.
ژل لوبريكانت محرك بانوان:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با ماده‌ي محرك بانوان تركيب شده است و لذت جنسي را بصورت بسيار محسوس براي ايشان افزايش خواهد داد. اين ژل بايد ۵ الي ۱۰ دقيقه قبل از دخول به واژن خانم ماليده شود.
ژل لوبريكانت جمع كننده:

ژل تنگ كننده پاورمنژل تنگ كننده پاورمن

اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با عصاره‌ي انار تركيب شده كه خاصيت جمع كنندگي واژن بانوان را دارد. اين ژل بايد ۱۰ دقيقه فبل از دخول به واژن خانم ماليده شود. نكته‌ي مهم براي اين ژل مدت زمان مصرف آن است، از اولين مصرف مقداري واژن تنگ ميشود و براي تاثير بيشتر حداقل بايد يك دوره مصرف شش ماهه را طي كرد تا بيشترين تاثير را تجربه كنيد.
ژل لوبريكانت حجم دهنده‌ي آلت:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با موادي تركيب شده كه منجبر به افزايش گردش خون در بافت عضلاني آلت شده و منجر به افزايش حجم آلت ميشود.
اين ژل نيز از اولين مصرف تاثير گذار خواهد بود اما براي تاثير مداوم و ماندگار بايد حداقل يك دوره مصرف شش ماهه را طي كنيد. براي مصرف اين ژل بايد ۵ دقيقه قبل از دخول به آلت آقايان ماليده شود.
ژل لوبريكانت افزايش دهنده‌ي نعوذ:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با موادي تركيب شده كه به ايستايي و مدت زمان نعوذ كمك ميكند. اين ژل نيز از اولين مصرف تاثير خود را خواهد گذاشت و براي مصرف آن بايد ۵ دقيقه قبل از دخول به آلت آقا ماليده شود.
ژل لوبريكانت سفيد كننده:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با مواد ترميم كنندگي پوست تركيب شده و منجر به سفيد شدن پوست واژن ميشود. براي نتيجه گرفتن از اين ژل بايد ۳ تا ۶ ماه مصرف را ادامه دهيد. اين ژل نيز به واژن بانوان ماليده ميشود و خاصيت درماني دارد.
ژل لوبريكانت ضدعفوني كننده:
اين ژل علاوه بر خاصيت روان كننده‌گي با ماده‌ي ضدعفوني كننده تركيب شده و از انتقال بيماري جلوگيري ميكند. اين ژل به بانواني كه مشكلات قارچي دارند بسيار توصيه ميشود و براي مصرف بايد به واژن خانم ماليده شود.
ژل لوبريكانت ساده:


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.