دستمال شب اول ازدواج چيست؟

معرفي لوازم آرايشي

دستمال شب اول ازدواج چيست؟

۱۱ بازديد

شب اول زفاف و يا همان رسم شب اول ازدواج رسمي است كه از زمان هاي بسيار قديم در بين مردم مرسوم بوده است. امروزه اين رسم تا حد زيادي منسوخ شده است و كمتر جايي به آن عمل مي كنند. اصل رسم شب اول زفاف بدين صورت بوده است:
« در آخر شب روز عروسي، پدر عروس، تازه عروس و داماد را تا درب خانه شان همراهي مي كند. دختر و پسر بايد اولين رابطه جنسي شان را انجام دهند و سپس به نشانه باكره بودن دختر داماد بايد يك دستمال آغشته شده به خون را به مادر زن خود نشان دهد و بدين صورت پاكدامن بودن عروس نشان داده مي شود»
در نظر بسياري از افراد اين موضوع بسيار خجالت آور است و همانطور كه گفتيم تا حد زيادي اين رسم منسوخ شده است. اما متاسفانه هنوز به دليل ناآگاهي بسياري از افراد ترس شب اول زفاف باقي مانده است. براي مطالعه مقاله ملاك هاي انتخاب همسر مناسب كليك كنيد.
شب زفاف | آموزش هاي شب اول عروسي براي زوجينآموزش شب زفافآيا شب اول ازدواج درد دارد؟شايد بتوان گفت كه اين سوال، اولين سوالي است كه در ذهن دختران شكل مي گيرد. افسانه اي كه از شب اول ازدواج براي آن ها ساخته شده است باعث شده اين فكر را بكنند كه قرار است شب اول ازدواج درد بسيار زيادي را متحمل شوند. اما واقعيت اين است كه در اين باره بسيار غلو شده است و به عنوان دختر قرار نيست درد عجيبي را تجربه كنيد.
بياييد به اين موضوع كمي علمي تر نگاه كنيم:
پرده بكارت و خونريزيپرده بكارت غشاي بسيار نازكي است كه در واژن دخترهايي كه تا به حال رابطه جنسي نداشته اند وجود دارد. اين غشا بسيار نازك مي باشد و براي بسياري از دخترها در اولين رابطه جنسي كاملشان پاره مي شود و با پاره شدن آن داخل واژن كمي خونريزي مي كند. تمامي فلسفه شب اول زفاف هم همين موضوع مي باشد تا اين خون مشاهده شود و معلوم شود دختر باكره بوده است.
همانطور كه گفتيم پرده بكارت بسيار نازك است و با كوچك ترين فشاري از بين مي رود بنابراين قرار نيست دختر درد زيادي را متحمل شود. اگر تا به حال از اطرافيان خود شنيده ايد كه رابطه جنسي شب اول ازدواج بسيار دردناك است بخاطر اين است كه درد علاوه بر منشا جسمي، منشا رواني نيز دارد و اگر واقعا از اين درد بترسيد درد زيادي را تجربه خواهيد كرد. بنابراين هرچقدر نسبت به اين موضوع آگاهي بيشتري داشته باشيد بهتر با آن مواجه خواهيد شد. مقاله عوامل ازدواج موفق از نظر روانشناسي را حتما مطالعه كنيد.
توصيه هاي شب اول ازدواجشب اول عروسي بايد چه كارهايي كنيم؟توصيه هاي شب اول ازدواجآرامش داشته باشيداولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه قرار است شما در اين شب لذت ببريد پس نبايد چنان استرسي به خود وارد كنيد كه تمام فكرتان به سمت منفي متمايل شود. تصور بكنيد كه قرار است يكي از بهترين لذت هاي زندگي را با كسي كه عاشقش هستيد تجربه بكنيد. با اين تفكرات شما استرس را از خودتان دور مي كنيد و همين موضوع باعث مي شود كه درد كمتري را تجربه كنيد.
معاشقه كنيددر شب اول عروسي هرگز معاشقه را فراموش نكنيد. به هنگام معاشقه و تحريك شدن محيط واژن مرطوب مي شود و همين موضوع رابطه جنسي را بسيار راحت تر مي كند. قبل از اينكه دخول انجام شود سعي كنيد حداقل نيم ساعت با يكديگر معاشقه كنيد تا هم از لحاظ جسمي و هم از لحاظ رواني كاملا آماده برقراري رابطه شويد.
استفاده از ژل لوبريكانتژل لوبريكانت يك ژل كاملا استريل مي باشد كه در روابط زن و شوهر در شب اول ازدواج مي تواند به شما كمك كند. اين ژل يك روان كننده است و مي تواند عمل دخول را براي خانم ها راحت تر كند. اگر استرس داريد و يا اينكه از درد آن مي ترسيد مي توانيد از اين ژل استفاده كنيد.
استفاده از ليدوكايينليدوكايين خاصيت بي حس كنندگي دارد. بنابراين وقتي از آن استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اندام جنسي شما تقريبا بي حس مي شود و در حقيقت لذت كامل يك رابطه جنسي را نخواهيد چشيد. استفاده از اين ژل زياد توصيه نمي شود ولي اگر اصرار داريد كه همان شب اول عروسي با يكديگر رابطه داشته باشيد مي توانيد از اين ژل براي كاهش درد استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.