ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگل

۱۰ بازديد

ساخت جيميل اين روزها امري اجتناب ناپذير محسوب مي‌شود. اگر تمايل به ساخت جيميل يا اكانت گوگل داريد اما با نحوه ساخت آن آشنا نيستيد، نگران نباشيد. ما در اين مقاله قصد داريم كه به آموزش نحوه ساخت جميل (Gmail) يا اكانت گوگل بپردازيم. بنابراين با موبايل كمك همراه باشيد.
مقدمه‌اي در رابطه با ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگلگوگل سرويس‌ها و خدمات متعددي را ارائه مي‌كند كه به واسطه داشتن يك اكانت اختصاصي در اختيار كاربران قرار مي‌گيرند. با مشكلاتي كه براي ياهو به وجود آمد، هم اكنون گوگل به اصلي‌ترين شركت ارائه دهنده خدمات ايميل تبديل شده است. علاوه بر اين موضوع، به همراه داشتن اكانت گوگل منجر مي‌شود كه شما بتوانيد تعامل بهتري مابين دستگاه‌هاي مختلف اندرويدي و غيره خود ايجاد و به قابليت‌هاي بيشتري دست پيدا كنيد. براي مثال شما با ساخت جيميل جديد يا اكانت گوگلتان در گوشي اندرويدي، مي‌توانيد سير عظيمي از اطلاعات مختلف را به طور آني در دستگاه همگام‌سازي يا اصطلاحا سينك (Sync) كنيد. به صورت كلي قابليت‌هايي كه به موجب ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگل در اختيارتان قرار مي‌گيرند بسيار متنوع هستند و ما قصد نداريم كه وارد جزئيات آن‌ شويم.
براي استفاده از سرويس‌ها، خدمات و قابليت‌هاي گوگل بايد يك اكانت اختصاصي داشته باشيد. اين اكانت در اصل اكانت گوگل (Google Account) نام دارد كه به دليل ارائه امكان استفاده از سرويس ايميل و اپليكيشن جيميل (Gmail)، در بين كاربران به عنوان اكانت جيميل (Gmail Account) هم شناخته مي‌شود. بنابراين ما هم در اين مقاله از آن به عنوان اكانت جيميل ياد مي‌كنيم. اما چگونه مي‌توانيم يك جيميل يا اكانت گوگل بسازيم؟ در ادامه مقاله نحوه ساختن  gmail يا اكانت گوگل را به شما عزيزان آموزش مي‌دهيم. چنانچه در رابطه با هر يك از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نياز به توضيحات بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي موجود با كارشناسان موبايل كمك تماس حاصل كرده و از آن‌ها راهنمايي دقيق‌تري بخواهيد. با موبايل كمك همراه باشيد.
هرگونه سوال در رابطه با اين مطلب و مشكلات نرم‌افزاري موبايل خود داريد، با همكاران ما در شركت همراه‌رايانه تماس بگيريد
شماره تماس از سراسر كشور(بدون پيش شماره و از تلفن ثابت)9099070345بيشتر بخوانيد: تعميرات گوشي
نحوه ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگلاگر قصد داريم كه يك اكانت جيميل يا گوگل بسازيد، كافيست كه مراحل شرح داده شده در بخش زير را به طور دقيق و مرتب طي كنيد:
ابتدا با كليك بر روي اين قسمت به صفحه ساخت جيميل (Gmail) يا اكانت گوگل مراجعه كنيد.https://accounts.google.com/SignUp
 
ساخت جيميل
مشخصات مورد نياز و خواسته شده را وارد كنيد. اين مشخصات شامل نام، نام خانوادگي، يوزرنيم، رمز عبور، تاييد رمز عبور، تاريخ تولد، جنسيت، شماره همراه، ايميل ثانويه (فعلي) و محل سكونت شما مي‌شوند. دقت داشته باشيد كه هر عبارتي را در بخش يوزرنيم به كار ببريد به عنوان شناسه اصلي جيميل يا اكانت گوگلتان تعيين مي‌شود. پس از وارد كردن اين اطلاعات بر روي گزينه Next Step كليك كنيد.در صفحه جديد و پنجره پاپ آپ نمايان شده گزينه I Agree را انتخاب كنيد تا با ضوابط و شرايط مد نظر گوگل براي استفاده از اكانت جيميل موافقت كنيد.سپس بايد شماره تماسي كه وارد كرده بوديد را تاييد كنيد. براي انجام اين كار از طريق ارسال پيامك، كافيست كه در صفحه جديد نمايان شده بر روي گزينه Continue كليك كنيد و منتظر دريافت كد تاييد از سوي گوگل باشيد.به محض اينكه كد تاييد اكانت برايتان پيامك شد، آن را در فيلد موجود تايپ و بر روي گزينه Continue كليك كنيد.سپس به صفحه‌اي هدايت مي‌شود كه عبارت “Welcome” را نمايش مي‌دهد. بر روي گزينه Continue كليك كنيد.به همين سادگي پروسه ساخت gmail يا اكانت گوگل به پايان مي‌رسد. شما مي‌توانيد از طريق منوهاي مختلفي كه در اختيارتان قرار گرفته نسبت به ويرايش اطلاعات خود وارد عمل شويد. در نظر داشته باشيد كه شما هيچ‌وقت قادر به تغيير يوزرنيم اصلي اكانت جيميل خود نخواهيد بود. بنابراين حتما در انتخاب يوزرنيم صحيح و مناسب دقت كافي را به خرج دهيد.
بيشتر بخوانيد: نمايندگي تعميرات گوشي اپل در تهران
جمع‌بندي
همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به آموزش نحوه ساخت جيميل يا اكانت گوگل پرداختيم. چنانچه در رابطه با هر يك از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نياز به توضيحات بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي موجود با كارشناسان موبايل كمك تماس حاصل كرده و از آن‌ها راهنمايي دقيق‌تري بخواهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.