لباس زير فانتزي فاق باز

معرفي لوازم آرايشي

لباس زير فانتزي فاق باز

۴ بازديد

لباس زير فانتزي فاق باز

شايد بتوان لقب جذاب‌ترين نوع لباس زير را به اين مورد داد چرا كه اين لباس زير با داشتن بندي در دو طرف و پارچه‌اي توري بدون فاق، بسيار متفاوت بوده و مي‌تواند موجب تحريك همسرتان شود.

لباس زير فانتزي زنانه و دخترانه

 

وجود انواع رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف در اين مدل سبب جذب خانم‌هاي زيادي براي سفارش آن شده است.

لباس زير فانتزي
لباس زير فانتزي

لباس زير فانتزي دانتل

همانطور كه مي‌دانيد دانتل جزو كارهاي بسيار مرغوب و زيبايي است كه براي خانم‌ها جذابيت زيادي دارد. استفاده از دانتل در قسمت‌هاي حساس لباس زير سبب جذب افراد زيادي به اين مدل شده است.

با انتخاب رنگ‌هاي متفاوت آن مي‌توانيد از داشتن لباس زير مرغوب و جذاب لذت ببريد.

لباس زير فانتزي
لباس زير فانتزي

لباس زير فانتزي سه تيكه

لباس زيرهاي زنانه سه تيكه جزو مواردي است كه مي‌تواند باعث تنوع شود و استفاده از آنها خالي از لطف نيست.

مثلا لباس زيرهاي سه تيكه‌اي كه يك بند در قسمت كمر دارند و امكان اتصال جوراب‌هاي زنانه به آن نيز فراهم است، يكي از انواع لباس زيرهاي پرطرفدار فانتزي سه تيكه به حساب مي‌آيد.

لباس زير فانتزي
لباس زير فانتزي

لباس زير فانتزي گيپور

طرح‌هاي گيپور يكي ديگر از پر طرفدارترين انواع لباس زير به حساب مي‌آيند. اين طرح‌ها در رنگ‌هاي مختلفي وجود دارند و شما مي‌توانيد با توجه به سليقه خودتان يا همسرتان يكي را برگزينيد.

لباس زير فانتزي

لباس زير فانتزي بندي

اين نوع لباس زير بسيار تحريك كننده است چرا كه شورت آن كاملا بندي بوده و بسيار جذاب است و همچنين در هيچ قسمت آن تور يا پارچه‌اي ديگر به كار نرفته است.

همين مورد سبب متفاوت شدنش از بقيه انواع لباس زيرها مي‌شود. اگر مي‌خواهيد يك لباس زير متفاوت و جذاب داشته باشيد، اين مدل را از دست ندهيد.

لباس زير فانتزي
لباس زير فانتزي

لباس زير فانتزي گلدوزي شده

از ديگر انواع لباس زيرهاي جذاب مي‌توان به ست لباس زير گلدوزي شده اشاره كرد. با گلدوزي‌هاي منحصر به فرد و زيبا در قسمت‌هاي حساس لباس زير توانسته‌اند مدلي منحصر به فرد و دلربا را خلق كنند.

اين امر سبب جذب طرفداران زيادي به خود شده است. همچنين انواع گلدوزي‌ها در رنگ‌ها و مدل‌هاي مختلف سبب تنوع همين مدل شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.