اصول پوشش كودكان در تابستان

معرفي لوازم آرايشي

اصول پوشش كودكان در تابستان

۲۲ بازديد

 

 

اصول پوشش كودكان در تابستان, پوشش كودكان در تابستا

با اين كه روزهاي تابستان حسابي گرم و براي ما نفسگير به نظر مي‌رسد، اما از قديم‌الايام تابستان فصل بيرون بودن بيشتر بچه‌ها از خانه است. اگر شما هم به هر دليلي مجبوريد با فرزند خردسال‌تان بيرون برويد خوب است نكته‌هايي را در مورد لباس بچه‌ها در تابستان بدانيد.

1 - پيش از هر چيز به ياد داشته باشيد خوب است لباس بچه‌ها از جنس كتان باشد. ممكن است پوست لطيف فرزندتان به الياف مصنوعي حساس بوده و لباس‌هاي نايلوني در طولاني‌مدت باعث اذيتش شده، او را ناآرام كند. معمولا روي لباس‌ها برچسبي به چشم مي‌خورد كه اطلاعاتي در مورد جنس، نحوه شست‌ و شو و ساير موارد به شما مي‌دهد؛ هنگام خريد حتما به نوشته‌هاي روي اين برچسب دقت كنيد.

2 - نكته بعدي رنگ لباس است. همه متخصصان بر اين باورند كه لباس بچه‌ها بايد از رنگ‌هاي روشن انتخاب شود. اين رنگ‌ها نه‌ تنها حداقل حرارت را جذب مي‌كنند بلكه رنگ‌هايي مانند آبي، صورتي، سبز، نارنجي و ارغواني در روحيه شاد بچه‌ها نيز موثر هستند.

3 - هر چند هوا گرم است، اما به خاطر داشته باشيد پوست بچه‌ها بسيار حساس است و بايد در برابر اشعه‌هاي مضر نور خورشيد محافظت شود؛ پس در همين روزهاي گرم هم بهتر است بر تن آنها لباس‌هاي نخي آستين بلند و پوشيده بپوشانيد. تنها نكته اين كه لباس‌ها بايد نازك باشند تا جريان هوا بدن بچه را خنك كند. لباس‌هاي تنگ و غيرنخي ممكن است باعث عرق‌سوزشدن پوست كودك شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/coverage-children-summer.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.